Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Σαν σήμερα στις 13/2/1987 έφυγε από την ζωή ο Μανώλης ο Μπιζάς.



Σαν σήμερα στις 13/2/1987 έφυγε από την ζωή ο πατέρας μου. Ο άνθρωπος που του οφείλω τα πάντα. Ένας  παθιασμένος άνθρωπος. Παθιασμένος με τις επαναστατικές  ιδέες , παθιασμένος με την αληθινή ιστορία της Ελληνικής επανάστασης, παθιασμένος με την ιστορία του ΚΚΕ και του εμφύλιου,  παθιασμένος με την Ρώσικη λογοτεχνία, παθιασμένος με την εφημερίδα του την ΑΛΛΑΓΗ,    παθιασμένος ακόμα και με το τσιγάρο .Παθιασμένος,  αλλά καθόλου δογματικός. Ένα ανοιχτό μυαλό και ένας ευαίσθητος άνθρωπος.  Ήταν πατέρας μου και μέντορας μου μαζί. 

Το στιχάκι αυτό το έγραψε όταν έμαθε πως περιμένει εγγονάκι και από εμένα που ήμουν ο μικρότερος γιος. Έβλεπε πως τα κουράγια του τελείωναν ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου